/g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Go down

Favorite Final Fantasy?

20% 20% 
[ 1 ]
20% 20% 
[ 1 ]
20% 20% 
[ 1 ]
40% 40% 
[ 2 ]
 
Total Votes : 5

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by Vanellope Von Schweetz on Wed Oct 17, 2012 2:19 am

Killaman16 wrote:Can someone explain wtf is the obsession with Gangnam Style?

A lot of people find it very catchy, me included, even though I don't even really like the song itself very much. People just love catchy, shitty songs.
avatar
Vanellope Von Schweetz
Silver Member
Silver Member

Posts : 1641
Reputation : 9
Join date : 2012-04-12
Age : 24
Location : Manhattan

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by PT-Desu on Wed Oct 17, 2012 3:01 am


Fucking coding

_________________
avatar
PT-Desu
Admin
Admin

Posts : 5136
Reputation : 41
Join date : 2011-10-27
Age : 33
Location : Portugal

http://anime-faction.umforum.net

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by Pai on Wed Oct 17, 2012 3:15 am

MikuHatsune wrote:
NoblePhantasm wrote:Don't look at me. I've watched the video once [before it was popular, natch] and that was it.

yeah i watched it when it was like a couple days old, thought it was funny/awesome, now the craze is just ridiculous, now the whole world knows about kpop and making it mainstream
hahahahahahah you're such a hipster

_________________
avatar
Pai
Platinum Member
Platinum Member

Posts : 6075
Reputation : 18
Join date : 2011-11-10
Age : 26
Location : Kyonyu

http://animefigures.us/

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by Revy on Wed Oct 17, 2012 3:35 am

PT-Desu wrote:
Fucking coding
Unknown can help.
avatar
Revy
Gold Member
Gold Member

Posts : 4159
Reputation : 14
Join date : 2011-11-06
Age : 25
Location : ~I love you always forever Near and far, closer together Everywhere, I will be with you Everything, I will do for you~

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by MikuHatsune on Wed Oct 17, 2012 3:48 am

Pai wrote:
MikuHatsune wrote:
NoblePhantasm wrote:Don't look at me. I've watched the video once [before it was popular, natch] and that was it.

yeah i watched it when it was like a couple days old, thought it was funny/awesome, now the craze is just ridiculous, now the whole world knows about kpop and making it mainstream
hahahahahahah you're such a hipster

Nah man, i never got into kpop like noble lol and the gangnam style thing was like the arrow to the knee jokes, was funny the first few times now it's just getting annoying

_________________

avatar
MikuHatsune
Admin
Admin

Posts : 13194
Reputation : 35
Join date : 2011-11-06
Age : 25
Location : JAV Land

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by LastBlues on Wed Oct 17, 2012 3:51 am

MikuHatsune wrote:
Pai wrote:
MikuHatsune wrote:
NoblePhantasm wrote:Don't look at me. I've watched the video once [before it was popular, natch] and that was it.

yeah i watched it when it was like a couple days old, thought it was funny/awesome, now the craze is just ridiculous, now the whole world knows about kpop and making it mainstream
hahahahahahah you're such a hipster

Nah man, i never got into kpop like noble lol and the gangnam style thing was like the arrow to the knee jokes, was funny the first few times now it's just getting annoying

you know things are fucked up when white people yell at you "HEYYYYYY SEXY LADDYYYYYY" ---

fuck

global

saturation.

inb4wesker

_________________
avatar
LastBlues
Contributor
Contributor

Posts : 4687
Reputation : 8
Join date : 2011-11-06
Age : 26

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by MikuHatsune on Wed Oct 17, 2012 3:57 am

White people actually say that to you? Or you mean in vids like the USNA vid?
Least in the west point academy they had the decency to use actual Asians lol

_________________

avatar
MikuHatsune
Admin
Admin

Posts : 13194
Reputation : 35
Join date : 2011-11-06
Age : 25
Location : JAV Land

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by Vanellope Von Schweetz on Wed Oct 17, 2012 4:21 am

avatar
Vanellope Von Schweetz
Silver Member
Silver Member

Posts : 1641
Reputation : 9
Join date : 2012-04-12
Age : 24
Location : Manhattan

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by TopgunUK on Wed Oct 17, 2012 4:21 am

LastBlues wrote:
MikuHatsune wrote:
Pai wrote:
MikuHatsune wrote:
NoblePhantasm wrote:Don't look at me. I've watched the video once [before it was popular, natch] and that was it.

yeah i watched it when it was like a couple days old, thought it was funny/awesome, now the craze is just ridiculous, now the whole world knows about kpop and making it mainstream
hahahahahahah you're such a hipster

Nah man, i never got into kpop like noble lol and the gangnam style thing was like the arrow to the knee jokes, was funny the first few times now it's just getting annoying

you know things are fucked up when white people yell at you "HEYYYYYY SEXY LADDYYYYYY" ---

fuck

global

saturation.

inb4wesker

Yeah, fuck global saturation.

White native english speakers singing english lyrics, it just ain't right.
avatar
TopgunUK
Platinum Member
Platinum Member

Posts : 6023
Reputation : 29
Join date : 2011-11-06
Age : 27

Back to top Go down

Re: /g/eneral Chat version 33: Square Alliance Refugee Center

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum